
Nog maar een keer van 27 tot 31 mei heerlijk richting limburg gegaan. Prachtig mooi weer met temperatuur rond de 30 graden. Laatste nacht is zoals het beloofd was behoorlijk “los” gegaan hier in Limburg. Jeetje tweemaal een zware regen en onweersbui gehad in de nacht. Gelukkig was deze ook weer snel voorbij en werd het weer gewoon weer lekker.
Vrijdag zijn tonnie en loes ook gekomen. Zij hebben hier het hele voorjaar hun caravan staan. Prachtig uitzicht op de Limburgse heuvels. Zitten hier overigens op 100 meter afstand van België.
De plek die we hier dit keer hebben is erg groot en zit tegenover het douche en wc gedeelte dus ook dat is handig. Met de camper alles ok. Dit keer gelukkig geen dingetjes tegengekomen dus ik ga ervan uit dat de kinderziektes er nu wel uit zijn!!!