Uiteraard zijn er nog wel wat wensen hoor. Geen grote zaken die we willen aanpassen maar hem net even iets “netter” maken en nog wat wensjes van mijzelf! 🙂
Onderstaande punten zijn reeds opgepakt en uitgevoerd:
- Twee achterpoten om hem net even iets stabieler te maken!
- WC bril en cassette vervangen!
- Een plateau op het dashboardkast in het midden gekocht. Hier zijn bekers-flesjes en andere spullen op te leggen die je nodig hebt onder het rijden.
- Een auto tapijt gekocht bij de bestuurders en passagiers stoel. Nu is dit rubber! Zelf een mooi stukje tapijt gekocht bij Amazon toen we de camper nog niet hadden. Alleen ben ik weer eens beetje te snel geweest want toen we de camper gingen ophalen lag er een prachtige vloermat van Camper Exclusief zelf. Ach een reserve is nooit weg he.
- Achteruitkijk spiegel gekocht.
- Radio vervangen door een Din2 Audio met Android Auto. Navigeren met Google Maps of Waze is toch wel erg makkelijk. Heb al een keer een Din2 radio geprobeerd alleen voldeed deze niet. Bj Audiovolt in Almere uiteindelijk een mooie gevonden! Was wel iets duurder dan gepland maar dat is dan maar zo toch?
- Tekst op de achterzijde van de Camper geplaatst! De tekst “Waar gaat deze Kellegem dan naar Heeneheen?”. staat nu mooi op de achterkant. Effe uitleg? Dani zei vroeger altijd te gen een caravan Kellegem en Kaylee zei altijd als we ergens heen gingen: Waar gaan we dan naar heeneheen?
Onderstaande punten willen we op korte termijn realiseren:
- Ventilatierooster vervangen. Deze is door weer en wind dusdanig slecht geworden dat hij aan vervanging toe is.
- Misschien van de hangkast een plankenkast maken. Er is een kast achter de voorstoel waar je een aantal jassen in kunt hangen. Nu is het idee om die jassen in de “garage” te hangen/op te bergen en daarvoor in de plaats planken maken. Dit kan je dan weer voor andere zaken gebruiken!!!
